Gdzie szukać hurtowni do współpracy?

0
1733
współpraca z hurtowniami

Masz pomysł na sklep internetowy i szukasz hurtowni do współpracy, która posiada wybrany przez Ciebie asortyment? Nie wiesz jeszcze co sprzedawać i szukasz inspiracji? Sprawdzamy, jak znaleźć hurtownię i podjąć z nią owocną współpracę!

Gdzie szukać dostawców do sklepu internetowego?


Poszukiwanie dostawcy do sklepu internetowego to jedno z najważniejszych działań, na których oprzesz funkcjonowanie swojego biznesu. Hurtownia, z którą współpracujesz będzie miała jeszcze większe znaczenie przy sprzedaży dropshippinowej, ponieważ to od jej personelu uzależniona będzie w znacznym stopniu jakość obsługi Twoich klientów. Zobacz, gdzie szukać dostawców i jak znaleźć niszową hurtownię!

Akceptacja ciasteczek z kategorii statystyki, marketing jest wymagana do poprawnego działania materiału wideo z Youtube.

1. Lista hurtowni zintegrowanych z oprogramowaniem


Najszybszym sposobem na znalezienie setek potencjalnych kontrahentów jest skorzystanie z listy zintegrowanych z oprogramowaniem hurtowni. W Sky-Shop znajdziesz ich przeszło 260, co daje szeroki wybór w każdej branży.
Wybór dostawcy spośród tych znalezionych na stronie niesie za sobą podstawową korzyść, jaką jest szybka i sprawna integracja ze sklepem internetowym. Wybierając oprogramowanie Sky-Shop zyskujesz możliwość bezpłatnej integracji z nową, znalezioną przez Ciebie hurtownią. Szybkie, 14-dniowe przygotowanie mechanizmu pozwala na niemalże natychmiastowe rozpoczęcie sprzedaży towarów oferowanych przez dowolną hurtownię na rynku, która udostępni dane produktowe w pliku o formacie CSV lub XML.

2. Hurtownie do współpracy znajdziesz w Google


Jednym z najprostszych rozwiązań jest skorzystanie z wyszukiwarki. Szukanie hurtowni do współpracy przez wpisywanie hasła „hurtownia + branża” przyniesie najlepsze rezultaty wśród największych graczy na rynku. Dodatkowo możesz też trafić na listy grupujące hurtownie według branży i modelu logistycznego.
A gdy znajdziesz już odpowiadającą Ci ofertę wystarczy, że uzgodnisz warunki współpracy, uzyskasz plik produktowy i zlecisz zintegrowanie nowej hurtowni!

3. Dostawcy do sklepu internetowego ogłaszają się na grupach


Obserwacja grup na Facebooku pokazuje, że coraz więcej dostawców dla sklepów internetowych pojawia się właśnie tam. Ogromną zaletą poszukiwań prowadzonych na portalach społecznościowych jest fakt, że możesz:

  • kontaktować się z ogłaszającymi się osobami,
  • informować, że szukasz dostawców posiadających konkretne produkty.

Wykorzystując drugi z przedstawionych sposobów minimalizujesz ilość czasu poświęcaną na przeglądanie dziesiątek tysięcy towarów w celu znalezienia kilku konkretnych.
Dołącz do grupy HURTOWNIE szukam/oferuję + DROPSHIPPING i znajdź idealnego dostawcę dla siebie!

Targi branżowe dla hurtowni e-commerce

Choć Twój biznes opiera się na działalności internetowej, nie bój korzystać się z tradycyjnych form zawierania współpracy. Hurtownie chętnie pojawiają się na:

  • targach branżowych np. branży dziecięcej,
  • targach e-commerce.

Duża ilość potencjalnych dostawców zgromadzonych w jednym miejscu daje Ci nie tylko duży wybór, ale także możliwość:

  • natychmiastowego porównania ofert,
  • zdobycia bezpośrednich kontaktów,
  • skorzystania z oferty specjalnej przygotowanej dla uczestników targów,
  • sprawdzenia jakości niektórych produktów na żywo.

Uczestnictwo w zdecydowanej większości targów będzie dla Ciebie bezpłatne, toteż warto wykorzystać taką okazję!

Czy każda hurtownia podejmie współpracę?


Pamiętaj, że nie każda hurtownia podejmie z Tobą współpracę. Selekcja kontrahentów, z którymi współpracują dostawcy ma na celu zapobieganie wkraczaniu na rynek niskiej jakości usług i zaniżaniu cen rynkowych. Czynniki brane pod uwagę to między innymi:

  • Posiadanie firmy. Wiele hurtowni nie decyduje się na sprzedaż osobom wybierającym działalność nierejestrowaną. Argumentem przemawiającym na Twoją korzyść może być plan założenia firmy w ciągu najbliższych kilku tygodni.
  • Czas istnienia sklepu internetowego na rynku oraz generowana przez niego sprzedaż.
  • Branża, w której działasz. Jeśli dotychczas sprzedawałeś ubrania, prestiżowa hurtownia motoryzacyjna może nie zdecydować się na udostępnienie asortymentu.
  • Czynniki losowe. Być może brak odzewu jest dziełem przypadku – warto ponowić próbę kontaktu.

W celu zapoznania się z asortymentem i cenami hurtowymi nie wystarczy wejść na stronę internetową hurtowni. W większości przypadków będą one ukryte bądź wyświetlona zostanie oferta dla klientów detalicznych. Kontakt telefoniczny bądź mailowy z hurtownią oraz rejestracja w systemie pozwoli zobaczyć ofertę przygotowaną specjalnie dla Ciebie. Często jest to propozycja indywidualna przygotowana przez przydzielonego do Twojej firmy handlowca.